Ćuti i plivaj #2

Posted: jun 5, 2016 in Ćuti i Plivaj

Lišili su slobode slobodu javne reči u Srbiji.
Vezali su je lancima informisanja.

Eksperiment je morao da bude urađen na narodu.
Pacovi ne mogu da izdrže toliki bol!

Sa psihijatrijskog lečenja vratio sam se kao potpuno nov čovek.
Ušao sam kao obična luda, a izašao kao Napoleon!

Kao i zatvor, i sloboda je ograničen prostor.

Ne osuđujte našu vlast što već godinama ne može da pronađe neke ubice. Nemojte mi reći da se vama nikada nije desilo da prvo nešto sakrijete od sebe, a onda posle to isto ne možete da nađete!

Ko ovde od roditelja nasledi samo pamet i poštenje, taj ni svojoj deci neće ništa drugo da ostavi!

Bravo za podzemlje! Krenulo je sa dna, a stiglo je do vrha!

Hrana mi je oduvek bila jedina ljubav. Zbog nje sam počeo i da pijem!

Mi u našem dvorištu držimo samo loše konje. Da se ne bi dizala prašina!

Između policije i demonstranata nema ni simpatija, ni ljubavi. Postoji samo fizička privlačnost!

 

Ostavite odgovor

