Novi aforizmi #3

Posted: mart 31, 2014 in Još aforizama

Svakih deset godina pravimo popis stanovništva. Da vidimo koliko nas nema.

Žena je popila batine od muža. To ti se kod naz zove ljubavni napitak.

Svejedno mu je da li će biti veliki Srbin ili veliki demokrata. Obe veličine mu odgovaraju!

Nekada su ti naši političari bili kalfe i šegrti kod velikog diktatora, a danas su to pravi majstori svog zanata!

Sudario sam se sa istinom, ali sam dobro prošao.  Policajac je rekao da ja nisam kriv!

Ko od pokojnika, sa glasačkog spiska, ne izađe na sledeće izbore, taj će za nas ubuduće zauvek biti mrtav!

Sudario sam se sa istinom. Gde baš na mene da naleti?

Narod je svestan da mora da štedi. Zato se i odrekao prava na poslednju želju!

Imam i mozak i svečano crno odelo. Ni jedno, ni drugo, nemam priliku često da koristim!

Kogod da nas oslobodi od okupatora, iz zahvalnosti, mi mu robujemo do kraja života!

Hrabar smo narod. Iako smo sami sebi toliko zla naneli, mi se sebe još uvek ne bojimo!

Ostavite odgovor

