Neraskidiva veza

Posted: maj 2, 2011 in Neraskidiva veza

aforizmi, „NEVKOŠ“, Novi Sad (2003)

 .

Između psa i gazde postoji neraskidiva veza.

Lanac.

***

Ostao sam u Srbiji iz patriotskih razloga.

Nisam imao kud!

***

Ja i žena od oružja nemamo ništa, ali za decu mora da bude!

***

Od kada sam umro, sve više ličim na pokojnog oca.

***

Da su Turci čitali naše junačke narodne pesme, videli bi oni s kim imaju posla!

***

Pesnici koji pevaju o slobodi, to su najmaštovitiji stvaraoci.

***

Janičari su bili naši ljudi na privremenom radu u inostranstvu,

ali su svoj posao obavljali kod svoje kuće.

***

Dosta je bilo bratoubilačkih ratova!

Red je da se malo posvetimo i ostaloj rodbini!

***

Ja Srbiju nedam nizašta na svetu!

Srbin iz Kanade

***

Posao dželata nije lak.

Krvav je to posao.

***

Da bi neko bio obešen, nisu potrebni dokazi.

Potrebna su vešala.

***

Oni neće da ratuju s nama, ali valjda se i mi nešto pitamo!

***

Jame su najdublji trag u srpskoj istoriji.

***

Krive su i žrtve.

Da nije bilo njih, od masakra ne bi bilo ništa!

***

Svi svedoci zločina su nam pričali samo ružne stvari.

Nijedan da nam ispriča nešto lepo…

***

Borba je bila neravnopravna.

Mi protiv njih.

***

Ludaci su nesposobni za vojsku, ali su sposobni za rat!

***

Moj sin je dao život za otadžbinu, ali se i otadžbina meni odužila.

Pomogla mi je da sahranim sina.

***

Šta ima lepše nego dati život za otadžbinu?

Kod nas ništa!

***

Poslao sam ženu na pijacu, a decu u rat.

Hoću, bre, na miru da pročitam novine!

***

Dosta smo, bre, pevali te patriotske pesme!

Ajmo sada neku našu!

***

Odustali smo od razmene zarobljenika, jer mi naše ljude ne bismo menjali nizašta na svetu!

***

Poslali smo decu u smrt.

Da nauče šta je život…

***

Kada su videli koliko taj ratni zločinac voli svoju otadžbinu, mnogi su se rasplakali.

***

Odveli smo zarobljenu grupu porodilja u minsko polje

da bismo demantovali glasine da tamo ništa više ne rađa!

***

Prošlo je toliko ratova, a vi još nikoga niste ubili?!

Kakav ste vi to čovek?

***

Mi u šumi.

Ima li išta prirodnije od toga?

***

Vaše je samo da date život za otadžbinu.

Sve ostalo je naša briga!

***

U našoj četi bilo je i nekoliko starijih boraca,

ali se pri ulasku u prvo neprijateljsko selo ispostavilo da i oni vole sve što vole mladi!

***

Čim date život za otadžbinu, možete da idete kući!

***

Borci koji imaju hrabrosti da uđu u minsko polje odskaču od ostalih!

***

Stiglo je naređenje da razmenimo mrtve, pa nisam imao kud.

Morao sam da pobijem sve zarobljenike.

***

Za vreme rata bilo je mnogo zverstava, ali ne treba nikog osuđivati zbog toga. Šuma je to!

***

Rat je prvi znak normalizacije odnosa između dve zavađene zemlje.

***

Naši borci pisali su parole po zidovima spaljenih kuća.

Da ljudi kad se vrate na svoja ognjišta imaju šta da čitaju!

***

Za vreme bombardovanja ulice našeg grada bile su potpuno prazne.

Mora biti da je igrana neka značajna utakmica!

***

Sirotinja misli samo na jednu stvar, ali ne na tu na koju vi mislite!

***

Štrajk glađu prekidali smo za vreme doručka, ručka i večere.

Da bi duže trajao.

***

Mačka je prvo otvorila kavez, a posle je pojela ptičicu.

Pa, i oslobodioci moraju nešto da jedu!

***

Sećam se šta sam poslednji put jeo.

Kao da je juče bilo…

***

Probudi se Srbijo!

Gde ti je mladost?

***

On potiče iz dobre porodice.

Zna se ko su mu i otac i majka.

***

Ne mogu glave tek tako da lete!

Mora da postoji neki red letenja!

***

Ima onih koji žive od stare slave.

Samo oni su već odavno mrtvi.

***

Mladost brzo prođe.

Dok lupiš glavom o zid.

***

Prodajem frižider star deset godina.

Nekorišćen!

***

Samo smešan narod može da ima ovako tužnu istoriju…

***

Narod možeš prevariti jednom, pa još jednom, pa još jednom…

I nikad više!

***

Ja sam jako fotogeničan.

Samo se to na slikama ne vidi!

***

Pa, šta ako smo srušili sve njihove crkve u tom kraju?!

Eno im naše, pa neka se mole!

***

Otadžbina zove!

Neka se neko javi…

***

Za prolivanje krvi uvek ima dovoljno.

***

Penzioneri će uskoro poleteti od sreće!

Najsrećniji su već počeli da skaču kroz prozor!

***

Kad popijem duplo bolje vidim!

***

Tukli su me u policiji iako sam nevin.

Tada sam uvideo koliko nepravda može da boli!

***

Već dugo se bavim kriminalom, ali još nikada nisam došao u sukob sa zakonom.

***

Drakula je živi dokaz da i u kovčegu može grofovski da se živi.

***

Molim sve one koji su mi se uvukli u dupe, da ne jedu govna!

***

Naš narod je večita žrtva.

On ili gine za otadžbinu ili živi za nju.

***

Teško da će pobediti istina.

Mi ne volimo da gubimo.

***

Pustili su me sa psihijatrije.

Da ludujem malo!

***

U mojoj jedinici bilo je mnogo ratnih zločinaca.

Četa mala, ali odabrana!

***

Nije bilo ratnih zarobljenika.

Ustvari, bilo ih je, pa ih nije bilo…

***

Naša država je da se upišaš od smeha i usereš od straha!

***

Optuženi nije kriv, a bolje bi mu bilo da jeste.

***

On stalno traži pravdu.

Šta mu to treba?

***

Kada sam pošao da kupim nove gaće, one stare su počele da mi se uvlače u dupe!

***

Jesam vam iza leđa govorio da ste govno, ali vam u lice to nikada nisam rekao.

To je zato što vas poštujem!

***

Nama intelektualci i drugi slabići ne trebaju!

Mi hoćemo jaku državu.

***

Kada je jedan čovek zakon, mnogi bi želeli da naprave rupu u zakonu!

***

Naš brod je potonuo, ali nema veze.

Napravićemo mi još jedan, isti takav!

***

Poginule smo stavili u limene sanduke.

To su naše oklopne jedinice.

***

Goli otok – to je komunizam s pogledom na more!

***

Nisam dobio posao na televiziji.

Zbog smetnji na vezama.

***

Bokseri su ograđeni ringom.

Da ne bi došlo do proširenja sukoba.

***

Dragi novinari, dođite da preuveličate našu malu svečanost…

***

On piše kao Šekspir.

Desnom rukom.

***

Sabrali smo dva i dva, i rezultati nisu izostali!

***

Lažu oni koji kažu da je naš brod potonuo.

Ako pročitate naš brodski dnevnik, videćete da to nije istina!

***

Žrtva svoju ulogu može da odigra i vezanih očiju!

***

Od kada gledam informativni program naše televizije, ja znam da ništa ne znam!

***

Da nije bilo ratnih profitera ispalo bi da smo džabe ratovali!

***

Sine, vidiš kako mrak sve jede…

Zato je i porastao tako veliki!

***

Seli smo da razgovaramo o miru, a onda je i nama i njima stiglo pojačanje…

***

Ako ne gledate tv dnevnik, vi ni ne znate koliko ste srećni!

***

Svedok je opravdano odsutan.

Na plaćenom je odsustvu.

***

Ako iz informativnog razgovora niste izvukli nikakve zaključke, ne očajavajte. Dođite nam opet!

***

Poltroni u bolji život ulaze na zadnja vrata.

***

Ma, kakvi slavni preci!

Oni su za nas mrtvi!

***

Za tišinu koju čujete, zahvalite ozvučenju.

***

Komšijinu kuću polio sam benzinom ne bih li ga zaplašio.

I upalilo je!

***

Srbi su uravnotežen narod.

Raduju se tuđoj nesreći pođednako kao i svojoj.

***

Kopamo rovove.

Stvaramo nove veze među ljudima.

***

To je ptica selica.

Stalno menja kaveze.

***

Radiš?

Koga?

***

Izgubili smo kompas.

Sad bar znamo zašto lutamo.

***

Možda ja i jesam đubre, al nisam za bacanje!

***

Svim ženama sa kojim sam plesao ostao sam u bolnoj uspomeni.

***

Svet je pun terorista.

U svakoj kući bar po jedan!

***

Lopovi me često posećuju, al još nijednog nisam upoznao.

Uvek dolaze kad me nema kod kuće.

***

Od kad su me zgazili, ja sam im na tragu.

***

Baba – roga je idealna za plašenje dece.

Ona je kao izmišljena za to!

***

Razišli smo se sa braćom.

Svi smo plakali.

***

U robovlasničko doba bič je bio pokretačka snaga društva.

***

Revolucija jede svoju decu, ali samo nevaljalu!

***

Sudario sam se sa istinom.

Istraga je u toku.

***

Nova vlast se razlikuje od stare.

Ne znam po čemu, ali se razlikuje!

***

Moj petnaestogodišnji sin jeste plaćeni ubica,

ali za razliku od svojih vršnjaka, on sam zarađuje za život!

***

Niko ne vidi da ovaj put kojim smo krenuli vodi čovečanstvo u propast,

mada to može da vidi svako normalan…

***

Moj deda je bio heroj i od njega mi je ostala ova kubura.Komšijin  deda je bio kukavica, pa on nema kuburu, ali zato ima sve  ostalo…

***

Da bi neko priznao da vas je uvalio u govna, neophodno je da ga pritisnete dokazima!

***

Ne plašim se ja za Kosovo.

Čuvaju ga Šiptari bolje nego mi!

***

Zgaženih nema mnogo.

Ima ih samo u tragovima.

***

Treba hapsiti isključivo nevine.

Da se kriminal ne bi dalje širio.

***

Nigde na svetu nema toliko pozitivnih likov i toliko negativnih pojava kao kod nas…

***

Pa, šta ako smo prodali kolevku srpstva?!

Napravićemo novu!

***

Srušio sam komšiji kuću, ali mu ženu nisam dirao.

Na njoj kuća leži!

***

Oni su celu utakmicu igrali punom snagom, ali imali smo i mi svojih pet minuta!

Ubica je prvo napio žrtvu, a onda je ubio.

Sad je mrtva – pijana !

***

Ne pišem on dobro.

Piše opasno dobro !

***

Imam neophodnu tišinu za pisanje aforizama.

Svi oko mene ćute.

***

Viski je u čaši imao leden doček.

***

Srbi sa Kosova treba da se vrate u svoje domove.

Njih tamo sigurno neko čeka!

***

Tek kada sam počeo da pljujem krv, shvatio sam da je islednik bio u pravu kada je rekao da će on sigurno nešto izvući iz mene!

***

To nije bila pljačka.

To je naša vojska raščišćavala ruševine.

***

Ja sam gazda u kući!

Žena je tako odlučila.

***

Policija je dugo trčala za demonstrantima, a kada ih je stigla, umela je to i da proslavi!

***

Ne može narod tek tako da ubija.

Mora biti motivisan!

***

Od belih miševa alkoholičar nema nikog bližeg.

***

Nisam mu rekao da je govno.

Plašio sam se da ne protumači to pogrešno!

***

Pronalazak dinamita napravio je pravi BUM!

***

Grupu koja se odvojila od nas koji idemo prema provaliji treba odmah vratiti na pravi put!

***

Svi su znali da je optuženi nevin, ali su samo njih dvojica to i potvrdili. Tako smo otkrili saučesnike…

***

Rat je završen bez pobednika.

Podelom plena.

***

Sitni lopovi nikada ne mogu da dođu na vlast.

Narod voli samo uspešne ljude!

***

Čovečiji mozak je mali i primitivan.

Mnogi su ga već izbacili iz upotrebe.

***

Ako želite da pričamo o politici, dođite u policiju.

Naša vrata su vam uvek otvorena!

***

Nije tačno da se vrtimo u krug.

Mi se samo krećemo u smeru kazaljke na satu.

komentari
  1. […] Neraskidiva veza […]

Ostavite odgovor

